У ЦНАПі впроваджено SMS-інформування про результат надання адміністративної послуги

  • 21

Ми працюємо над тим, аби наші відвідувачі отримували послуги не лише якісно та доступно, але й максимально комфортно і зручно.

3 часу створення ЦНАП кількість послуг, які громадяни отримують у Центрі постійно зростає, відповідно зростає і кількість результатів надання адміністративних послуг. Раніше, про результат ми сповіщали відвідувачів за допомогою телефонного дзвінка. Однак, проаналізувавши ресурси, які на це витрачаються, а також враховуючи те, що час нашого дзвінка не завжди був зручним для замовника послуги, та й розмови є, як правило, тривалими в часі і вартісними, ми прийняли рішення запровадити сервіс SMS-повідомлення на мобільний номер, який заявники залишають адміністратору під час реєстрації їх звернень. Тобто, ми зайвий раз не турбуємо замовника і раціональніше використовуємо наші ресурси,- зазначила керівник ЦНАПу Наталія МАТВІЙЧУК.

Отож, якщо Ви скористалися послугами Рава-Руського ЦНАП очікуйте повідомлення про результат опрацювання Вашого звернення від відправника "CNAP".

Якщо ж заявник не залишив мобільний номер телефону, а лише стаціонарний - адміністратор особисто залелефонує та повідомить про готовність відповіді.

Наголошуємо про необхідність зазначення актуального номера телефону при подачі заяви.