Розпочато прийом документів для поновлення субсидій на 2023 рік.
Центр надання адміністративних послуг Рава-Руської міської ради інформує про початок прийому документів для поновлення субсидій на 2023 рік.
Звертаємо вашу увагу, що прийом документів здійснюється ВИКЛЮЧНО через ЦНАП Рава-Руської міської ради або Відділ обслуговування громадян №14 м.Жовква Пенсійного фонду України.
Перелік необхідних документів:
- Оригінал паспорта громадянина України;
- Оригінал картки платника податків (ідентифікаційного коду);
- Довідка про склад сім’ї з обов’язковим зазначенням загальної та житлової площ;
- Довідка про рахунок з банку;
- Квитанції за попередній місяць: світло (від Львівенергозбут – формується при реєстрації в персональному кабінеті споживача електроенергії), водопостачання та водовідведення, вивіз твердих побутових відходів з обов’язковим зазначенням тарифу;
- Свідоцтво про смерть, розлучення (за потреби);
- Акт обстеження (за потреби);
- Оригінали паспортів громадянина України, свідоцтв про народження та ідентифікаційних кодів усіх зареєстрованих осіб та їх сімей;
- Довідки про доходи за 2022 рік;
- Оригінал трудових книжок.
- Заява про призначення та надання житлової субсидії (формується на прийомі у адміністратора);
- Декларація про доходи й витрати людей, які звернулися за призначенням житлової субсидії (формується на прийомі у адміністратора).
Нагадуємо, що з січня 2023 року призначення, нарахування і виплату житлових субсидій та пільг здійснюватимуть органи Пенсійного фонду України.