Як отримати витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку?

  • 155

Для купівлі-продажу, дарування, обміну, успадкування та взагалі будь-яких операцій із земельною ділянкою, потрібно отримати витяг з Державного земельного кадастру (ДЗК).  Витяг з ДЗК підтверджує:

- що ваша земельна ділянка сформована, зареєстрована в Державному земельному кадастрі;

- наявність у земельної ділянки кадастрового номеру та містить інші відомості (обмеження, обтяження та ін.), внесені до Поземельної книги.  

Як і де отримати витяг з ДЗК?

Онлайн - через сайт Держгеокадастру в розділі «Електронні послуги» (https://e.land.gov.ua/services). Звертаємо вашу увагу, що оформлення витягу через сайт Держгеокадастру можливе, за умови електронної ідентифікації особи з використанням кваліфікованого електронного підпису та оплати послуг за надання відомостей з Державного земельного кадастру із застосуванням електронних платіжних засобів. Офлайн – у Центрі надання адміністративних послуг Рава-Руської міської ради. Для отримання витягу з Державного земельного кадастру необхідно подати: заяву про надання витягу з Державного земельного кадастру; документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру; документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою) чи запит від нотаріуса (для спадкоємців).

Строк дії витягу з ДЗК?  Відповідно до п. 178 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження порядку ведення Державного земельного кадастру” від 17.10.2012 року № 1051, витяг з Державного земельного кадастру є дійсним протягом трьох місяців з моменту його видачі. Важливо! Витяг з ДЗК формується у вигляді електронного документу в форматі pdf, підписи та печатки на витязі не передбачені законодавством, кожен витяг можна перевірити за допомогою QR коду, що зазначено на кожній його сторінці.

 

Ми працюємо для вас!