Результати роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рава-Руської міської ради за 2023 рік

  • 297

Фото без опису

Центр надання адміністративних послуг є однією з найкращих організаційних форм надання послуг та взаємодії влади з громадою. У Центрі реалізовуються принципи одержання громадянам  широкого спектру інформації, отримання кваліфікованої консультації, надання необхідної послуги в одному місці, ввічливе ставлення до кожної людини, розуміння проблем відвідувачів та прагнення максимально швидко знайти їх рішення.

Завдяки злагодженій та кваліфікованій роботі працівників Центру надання адміністративних послуг, де за принципом «єдиного офісу» і «відкритого простору», в межах одного приміщення можливо отримати послуги, які надаються підрозділами органу місцевого самоврядування, органами державної та виконавчої влади зручно, швидко та в одному місці, з відповідними комфортними умовами очікування, заповнення документів, сплати за послуги, отримання консультації з будь-яких питань упродовж 2023 року у Центрі надання адміністративних послуг Рава-Руської міської ради було надано 14 176 адміністративних послуг, серед яких:

  • адміністративні послуги соціального характеру - 2480;
  • послуги Державного земельного кадастру - 693;
  • реєстрація актів цивільного стану - 346;
  • комплексна послуга «єМалятко» - 170;
  • паспортні послуги - 2562;
  • реєстрація місця проживання - 341;
  • видача Витягів з реєстру територіальної громади -  4310;
  • державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - 2097;
  • послуги з державної реєстрації ЮО та ФОП - 245;
  • місцеві послуги - 1723;
  • послуги держпродспоживслужби - 29;
  • послуги державної інспекції архітектури та містобудування - 25;
  • послуги для ветеранів війни, учасників бойових дій та членів їх сімей - 32;
  • оформлено житлових субсидій - 401;
  • видача довідок ВПО - 59;

У звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету надійшло:

  • за отримання інформації з Державного земельного кадастру - 71 438 грн;
  • за оформлення та видачу паспорта громадянина України паспорта громадянина України для виїзду за кордон - 626 260,60  грн.;
  • за реєстрацію місця проживання - 24 574,82  грн.;
  • за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно - 523 514,00 грн.;
  • за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб підприємців  та громадських формувань - 26 190,00грн;
  • державне мито -  117,33 грн.;
  • державне мито, пов’язане з видачею та оформленням закордонних паспортів та паспортів ГУ - 1462,00грн.;
  • за надання послуг держпродспоживслужби – 2 412,20 грн.

Державний бюджет поповнився коштами у сумі :

  • за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, за одержання інформації з інших державних реєстрів – 290 494,00 грн.;
  • за оформлення та видачу паспорта громадянина України  та паспорта громадянина України для виїзду за кордон – 268 397,4 грн.;

З метою забезпечення високої якість обслуговування та доступності до адміністративних послуг навіть у найвіддаленіших куточках громади  утворені віддалені робочі місця адміністраторів ЦНАП у старостинських округах.

 Відтак на ВРМ ЦНАП у старостинських округах громадянам надано 9 482 адміністративні послуги:

  •  у  Волицькому старостинському окрузі2080, з яких: реєстрація місця проживання – 48, адміністративні послуги соціального характеру – 50, державна реєстрація актів цивільного стану – 1, місцеві послуги – 1981;
  •  у Гійченському старостинськом окрузі1310, з яких: реєстрація місця проживання – 34, адміністративні послуги соціального характеру – 50, місцеві послуги – 1226;
  • у Дев’ятирському старостинському окрузі 137, з яких місцеві послуги – 137;
  •  у Забірському старостинському окрузі 1058, з яких: реєстрація місця проживання – 37, адміністративні послуги соціального характеру – 65, місцеві послуги – 1021;
  •  у Липницькому старостинському окрузі 986, з яких: реєстрація місця проживання – 50, місцеві послуги – 936;
  •  у Новакам’янському старостинськом окрузі 463, з яких: реєстрація місця проживання – 54, місцеві послуги – 452;
  •  у Потелицькому старостинському окрузі 1741, з яких: реєстрація місця проживання – 60, адміністративні послуги соціального характеру – 30, державна реєстрація актів цивільного стану – 3, місцеві послуги – 1708;
  •  у Річківському старостинському окрузі 1707, з яких: реєстрація місця проживання – 68, адміністративні послуги соціального характеру – 93, місцеві послуги – 1546.

У жовтні 2023 року перелік адміністративних послуг, які громадяни можуть отримати у ЦНАП збільшено з 251 до 365.

У Центрі відвідувачі мають можливість скористатися  безкоштовним Wi-Fi, для осіб з обмеженими фізичними можливостями у Центрі відведена спеціально укомплектована вбиральня та пандус. Для ще більшої зручності та скорочення часу перебування у ЦНАП встановлено платіжний термінал, де відвідувачі можуть оплатити будь-який вид послуги.

Зручно і комфортно отримувати адміністративні послуги відвідувачам з дітьми, оскільки у ЦНАП є спеціально обладнаний ігровий простір, де можна пограти у ігри та поласувати смачними цукерками. Для найменших наших відвідувачів облаштовано місце для сповивання та годування  немовляти.

Працівники Центру постійно працюють над підвищенням рівня своєї компетентності, проходять навчання та беруть участь у семінарах, форумах та вебінарах.

У ЦНАП та на ВРМ у старостинських округах впроваджено QR-код для шерингу документів в Дії – це новітній спосіб подання цифрових документів, який збільшує ефективність роботи і скорочує час на обробку та перевірку документів.

На офіційному сайті Рава-Руської міської ради створений окремий розділ «ЦНАП», де наявні зручні пошукові елементи, опубліковано перелік послуг, інформаційні та технологічні картки , нормативна база, контакти ЦНАП, графік прийому громадян та актуальні новини. На сайті щоквартально публікується звіт про роботу ЦНАП. Також активно ведуться Facebook та Instagran сторінки, де публікується уся актуальна інформація про діяльність ЦНАП та новини.

З метою проведення опитування та отримання зворотного зв’язку щодо якості послуг у ЦНАП та на його віддалених робочих місцях відвідувачі мають можливість поділитися враженням від відвідування за допомогою унікальних QR-кодів, які розміщені у ЦНАП та на кожному ВРМ.

Крок за кроком ми намагаємося будувати сучасний, європейський сервісний ЦНАП, орієнтований на потреби громадян.

Ми працюємо для вас і разом наближаємо нашу Перемогу! Слава Україні!

 

Начальник відділу «ЦНАП»

Рава-Руської міської ради                                                    

Наталія МАТВІЙЧУК